SAMI SALLINEN

Luo unohtumaton asiakaskokemus

Kaikki kohtaaminen on energiaa. Se missä tunnetilassa asiakas kohdataan missäkin asiakaspalvelukanavassa, vaikuttaa välittömästi asiakkaan luomaan mielikuvaan palvelun laadusta, tuotteen kiinnostavuudesta ja yrityksen edustamista arvoista. Sen vuoksi ei ole merkityksetöntä, mitä työntekijät itse kokevat ja tuntevat asiakaspalvelutilanteessa, kuinka he hallitsevat oman keho-mieli -järjestelmänsä ja miten he suhtautuvat asiakkaisiin. 

Asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen varmistaa tunnetusti asiakastyytyväisyyden, mutta se ei pelkästään riitä, kun halutaan luoda unohtumaton asiakaskokemus. Tällöin ytimessä on ihmisen käyttäytymisen ymmärtäminen, sanattoman viestinnän oikea tulkinta ja saadun tiedon hyödyntäminen, viestien oikea sanoittaminen ja luottamusta herättävä vuorovaikutus.  Kun tiedät, mitä asiakas oikeasti ajattelee, tiedät miten luoda vahva muistijälki ja ylivertainen kohtaaminen asiakkaan kanssa.

Tämän valmennuksen avulla:

  • Analysoit ja profiloit asiakkaan entistä nopeammin
  • Saat luotua hyvän asiakaskokemuksen muutamassa sekunnissa
  • Pystyt tulkitsemaan asiakkaan sanatonta viestintää oikein
  • Pystyt lisäämään empatiaa asiakasviestinnässäsi
  • Luottamusta ja vakuuttavuutta herättävä kommunikaatiosi lisääntyy
  • Luot unohtumattoman muistijäljen asiakkaalle

 

Jokainen yksittäinen kohtaaminen asiakkaan kanssa joko vahvistaa tai murentaa asiakaskokemusta.  Varmista, että yrityksesi työntekijät haluavat tietoisesti rakentaa vain hyviä kokemuksia. 

Sami Sallinen on valmentanut mm. seuraavissa organisaatioissa, yhdistyksissa ja valtion hallinnossa loistavilla tuloksilla.

Suomen pankki logo
Sosiaali- ja terveysministeriö logo
Konecranes logo
Habita logo
Svea logo
TEK logo
Suomen yliopistokiinteistöt oy logo
Vaisala logo
Keravan nuoriso-palvelut logo
Destia logo

Kiinnostaako valmennus?

Kerro lisää valmennustarpeistanne ja -toiveistanne, niin otamme teihin yhteyttä. Kaikki yritysvalmennukset räätälöidään vastaamaan asiakkaidemme työympäristössä esiintyviin erityistarpeisiin ja -haasteisiin.