SAMI SALLINEN

Haastavat asiakohtaamiset ja uhkatilanteet

Haastavat asiakastilanteet, maalittaminen, kohdennettu häirintä, painostus ja uhkailu ovat kasvava ongelma kaikilla aloilla, joissa on edes jossain muodossa asiakaspalvelua. Ongelma heikentää henkilöstön psykologista turvallisuuden tunnetta, vähentää työviihtyvyyttä, lisää työpoissaoloja ja rasittaa yrityksen tehokkuutta.  

Mitä parempi kyky työntekijöillä on hallita häirintää ja eskaloituneita asiakaspalvelutilanteita, sitä vähemmän ne kuluttavat organisaation resursseja ja sitä nopeammin henkilöstö myös palautuu vaikeista kohtaamisista. Kyky ymmärtää tekijän mielenmaisemaa, motiiveja ja ajatuksenjuoksua, taito minimoida omia pelko- ja stressireaktioita, sekä konkreettiset keinot hallita konflikteja, ovat välttämättömiä taitoja haastavien asiakaspalvelutilanteiden ja kohdennetun häirinnän ennaltaehkäisyyn, hallintaan ja tilanteista palautumiseen.

Tämän uhkatilannevalmennuksen avulla:

  • Ymmärrät haastavien vuorovaikutustilanteiden mekanismin
  • Osaat profiloida eri tekijätyypit ja näiden toimintamallit
  • Pystyt hallitsemaan omat pelko- ja stressireaktiosi
  • Saat konkreettisia ja toimivia keinoja tilanteiden hallintaan
  • Palaudut nopeammin haastavista kohtaamisista

 

Hyödynnä kokemusta. Yli 30 vuoden osaaminen haastavien vuorovaikutustilanteiden hallinnasta, tarjoaa organisaatiollesi ja työntekijöillesi toimivia keinoja hallita haastavia ja uhkaavia asiakastilanteita.

Sami Sallinen on valmentanut mm. seuraavissa organisaatioissa, yhdistyksissa ja valtion hallinnossa loistavilla tuloksilla.

Projektiammattilaiset ry logo
Solar films logo
Pihlajalinna logo
Suomen poliisijärjestöjen liitto logo
Mercell logo
Poliisi logo
Skoda logo
Iloq logo
Finnsafe logo
Finanssiala logo

Kiinnostaako valmennus?

Kerro lisää valmennustarpeistanne ja -toiveistanne, niin otamme teihin yhteyttä. Kaikki yritysvalmennukset räätälöidään vastaamaan asiakkaidemme työympäristössä esiintyviin erityistarpeisiin ja -haasteisiin.